Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
7 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
Nemrég egy orosz videós kapott lencsevégre egy igazi kuriózumot: egy 1869-ben épített motorkerékpárt.
Az autók őseiről gyakran lehet hallani, a motorokéval kapcsolatban viszont már nagyon nem ez a helyzet. Pedig a kétkereűek történetében is vannak érdekességek, itt van például rögtön a világ egyik első motorkerékpárja.
Az 1869-ben megépített gép állítólag az első prototípus volt, ugyanakkor annyira jól sikerült, hogy azóta is kifogástalan állapotban lehet hajtani.
Belső égésű motorok "szűkében" ugyanakkor nem benzin vagy gázolaj, hanem gőz hajtotta. A vízpumpát még kézzel kell rajta üzemelni, ami a kazán bal oldalán foglalt helyet, míg a keringető rendszer a motor mindkét oldalán jelen volt. A motor a mai napig működik.
A feltöltő szerint ugyanakor – érthető módon – sok alkatrészt ki kellett már cserélni benne, így azt nem tudni pontosan, mennyi maradt meg az eredeti konstrukcióból. Ettől függetlenül a dolog működik.
Forrás:http://hvg.hu
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 20 perce itt:
Érezd magad jól a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
MOTOROZÁS TÉLEN: MIRE FIGYELJÜNK
Maradj otthon, versenyezz online és segíts!
Itt a James Bond film motorja
Olimpiai sportág lehet a motorversenyzés?