Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A chopperek egyik legújabb változatát a Kawasaki dobta piacra a Vulcan S változatával. A 300 köbcentiméteres szabadidőmotort nagy izgalommal vettük át, és nem csalódtunk benne. A következő tesztünkben bővebben szólunk erről az újdonságról.
A Kawasaki megalkotta a tökéletes cruisert a Vulcan S-t,
ami tökéletesen alkalmas a hétköznapi ingázásra és a hétvégi
kirándulásokra egyaránt, ám az igazi cruiser rajongók meg fognak lepődni
a Vulcan család legújabb tagjának paramétereitől.
Nyeregbe
pattanva a 705 milliméteres ülésmagasságnak köszönhetően nagyon jó
stabilitást kapunk. A felsőtest és a hát egyenes nem kell görnyedni,
emiatt könnyedén letudhatunk hosszabb túrákat is hátfájás nélkül. Az
üléspozíciónak hála nyújtózkodnunk sem kell, hogy elérjük a kormányt. A
kormány szélessége pont megfelelő. Az előre tolt lábtartó kényelmes, a
keskeny blokk miatt nagy terpesz sem kell. Az ülés szélessége és tömése
alkalmas hosszú túrák lebonyolítására, nem kell attól félni, hogy hamar
elzsibbadunk. A műszerfal műszerezettsége átlagos. Középen egy analóg
fordulatszámmérő található. Az alatta levő kijelzőn olvasható le a
pillanatnyi sebesség, üzemanyagszint, össz távolság és két napi számláló
állása valamint a fogyasztást kilométer/literben mérve. Ezek között
gombnyomásra váltogathatunk. A kezelőszervek elhelyezkedés sem tér el az
átlagostól, minden kézre áll, a kuplung és fék karokat saját
kézméretünknek megfelelő távolságra állíthatjuk.
A START gomb megnyomása után életre kel az alaposan átdolgozott, chopperesített soros két hengeres erőforrás, amelyet az ER-6-tól örökölt. Változtattak az üzemanyag-ellátási rendszeren, a vezérlésen és a kipufogón is. Alapjáraton halk bugyogás hallatszik a motor alá helyezett kipufogóból. Az áttételezést is chopperesre hangolták, már alsó fordulatszám tartományban is nyomatékos. Az amúgy 649 köbcentis erőforrás 61 lóerőt produkál 7500 fordulatnál.
63 Nm nyomatékot 6600 fordulatnál adja le és a 6 sebességes váltón
keresztül jut a hátsó kerékre. A futóműre sem lehet panaszunk, könnyedén
veszi az úthibákat. Elől egy 41 milliméteres teleszkópvillát kapunk,
hátul D-profilú lengővillát találunk az ER-eknél megszokott központi
rugóstaggal.
Összességében a Vulcan S egy nagyon szerethető társ
szinte minden körülmény között. Legyen szó városi rohangászásról vagy
hosszabb túrázásról. Kényelmes gazdaságos és még jól is néz ki. A
Kawasaki mérnökei megalkottak egy olyan közepes teljesítményszintű
motort, amely kezdőknek is mindenben megfelel, de a gyakorlott
motorosnak sem okoz csalódást.
Forrás:http://www.holvezessek.hu
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 3 hete itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
MOTOROZÁS TÉLEN: MIRE FIGYELJÜNK
Egy álom két keréken
Van 242 milliód erre a legendás chopperre?
Fából készített choppert Puskás István Tiszaörsön.