Chopper motor: A kezdő motoros is megszereti - Kawasaki Vulcan S

Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2999 fő
  • Képek - 3664 db
  • Videók - 419 db
  • Blogbejegyzések - 201 db
  • Fórumtémák - 107 db
  • Linkek - 797 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2999 fő
  • Képek - 3664 db
  • Videók - 419 db
  • Blogbejegyzések - 201 db
  • Fórumtémák - 107 db
  • Linkek - 797 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2999 fő
  • Képek - 3664 db
  • Videók - 419 db
  • Blogbejegyzések - 201 db
  • Fórumtémák - 107 db
  • Linkek - 797 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2999 fő
  • Képek - 3664 db
  • Videók - 419 db
  • Blogbejegyzések - 201 db
  • Fórumtémák - 107 db
  • Linkek - 797 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

 A chopperek egyik legújabb változatát a Kawasaki dobta piacra a Vulcan S változatával. A 300 köbcentiméteres szabadidőmotort nagy izgalommal vettük át, és nem csalódtunk benne. A következő tesztünkben bővebben szólunk erről az újdonságról.

 

A Kawasaki megalkotta a tökéletes cruisert a Vulcan S-t, ami tökéletesen alkalmas a hétköznapi ingázásra és a hétvégi kirándulásokra egyaránt, ám az igazi cruiser rajongók meg fognak lepődni a Vulcan család legújabb tagjának paramétereitől.

Nyeregbe pattanva a 705 milliméteres ülésmagasságnak köszönhetően nagyon jó stabilitást kapunk. A felsőtest és a hát egyenes nem kell görnyedni, emiatt könnyedén letudhatunk hosszabb túrákat is hátfájás nélkül. Az üléspozíciónak hála nyújtózkodnunk sem kell, hogy elérjük a kormányt. A kormány szélessége pont megfelelő. Az előre tolt lábtartó kényelmes, a keskeny blokk miatt nagy terpesz sem kell. Az ülés szélessége és tömése alkalmas hosszú túrák lebonyolítására, nem kell attól félni, hogy hamar elzsibbadunk. A műszerfal műszerezettsége átlagos. Középen egy analóg fordulatszámmérő található. Az alatta levő kijelzőn olvasható le a pillanatnyi sebesség, üzemanyagszint, össz távolság és két napi számláló állása valamint a fogyasztást kilométer/literben mérve. Ezek között gombnyomásra váltogathatunk. A kezelőszervek elhelyezkedés sem tér el az átlagostól, minden kézre áll, a kuplung és fék karokat saját kézméretünknek megfelelő távolságra állíthatjuk.

 

A START gomb megnyomása után életre kel az alaposan átdolgozott, chopperesített soros két hengeres erőforrás, amelyet az ER-6-tól örökölt. Változtattak az üzemanyag-ellátási rendszeren, a vezérlésen és a kipufogón is. Alapjáraton halk bugyogás hallatszik a motor alá helyezett kipufogóból. Az áttételezést is chopperesre hangolták, már alsó fordulatszám tartományban is nyomatékos. Az amúgy 649 köbcentis erőforrás 61 lóerőt produkál 7500 fordulatnál.

63 Nm nyomatékot 6600 fordulatnál adja le és a 6 sebességes váltón keresztül jut a hátsó kerékre. A futóműre sem lehet panaszunk, könnyedén veszi az úthibákat. Elől egy 41 milliméteres teleszkópvillát kapunk, hátul D-profilú lengővillát találunk az ER-eknél megszokott központi rugóstaggal.

Összességében a Vulcan S egy nagyon szerethető társ szinte minden körülmény között. Legyen szó városi rohangászásról vagy hosszabb túrázásról.  Kényelmes gazdaságos és még jól is néz ki. A Kawasaki mérnökei megalkottak egy olyan közepes teljesítményszintű motort, amely kezdőknek is mindenben megfelel, de a gyakorlott motorosnak sem okoz csalódást.

 

Forrás:http://www.holvezessek.hu

 

Címkék: chopper motor

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Kádár Ernő László üzente 8 éve

(y)

Válasz

Ez történt a közösségben:

Keczánné Macskó Piroska írta 3 hete itt:

Jó Szórakozást a klubban!

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu