Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Már készül a legnagyobb sorozatban gyártható motorkerékpárblokk. Bad Dog 215 a neve és Bill Price az ötletgazda.
Mivel Bill amerikai ezért a blokk V2-es. 215 köbhüvelyk, vagyis 3500 köbcenti. Az 1750-es hengerek 60 fokot zárnak be egymással: a 45 nem fért volna el, a 90 meg túl méretes lett volna. DOHC vezérlést kapott a levegő-olaj hűtésű motor, a főtengely- és hajtókarcsapágyak a 426-os Hemi autóblokkból érkeztek.
Mivel a Rossz Kutya annyira erős, hogy az alkatrészpiacon kapható különálló szerkezetek ezt az erőt nem bírnák, ezért a Bad Dogra már gyárilag ráépítik a hatsebességes váltót. Egy átlag váz sem lenne képes megbirkózni a tömeggel és erővel, ezért már tervezés alatt van a Bad Dog teste is.
A még tervezés alatt álló erőforráshoz, hozzátartozik a gyújtás, a befecskendező és annak digitális vezérlése, a külső olajpumpa és az önindító, körülbelül 40000 dollárba kerül majd. Aki a legnagyobbat akarja, annak a zsebébe kell nyúlnia - és még legalább egy évet várnia a végleges változatra.
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 3 hete itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!