Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
5 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
A német UDV (Unfallforschung der Versicherer), azaz a biztosítótársaságok baleseti kutatásokat végző szerve a jelenleg kereskedelmi forgalomban megvásárolható motorkerékpáros-ruhák hatásosságát vizsgálta, és még a szakértőket is megdöbbentette, hogy azok milyen kis mértékben védnek csak.
A protektorokkal rendelkező ruházat már 25 km/órás tempó feletti ütközésnél se tudja megakadályozni a halálos sérüléseket. A jelenleg megvásárolható légzsákos kabátok 50 km/órás tempóra tolják ki a védőtartományt, ami még mindig igen alacsony tempó a kétkerekűek tempójához képest. A német kutatók számítógépes szimulációkkal megállapították, hogy ahhoz, hogy 70 km/órára emelkedjen a biztonságos sebességtartomány, a légzsákok jelenlegi 12 literes térfogatát meg kellene tízszerezni 120 literre.
A motorkerékpárosoknál a mellkasi (94,2%) és fejsérülések (63,5%) jelentik a leggyakoribb halálokot. A német kutatás szerint a motorkerékpárosokat érintő balesetek 67%-át a kétkerekűek vezetői okozzák. A kutatásban vizsgált, 2345 súlyos sérülésekkel járó baleset 15%-a, azaz 357 darab akkor következett be, amikor csapatosan haladtak a motorkerékpárosok, és a közös motorozás közben egymásnak ütköztek a közlekedők. Az UVD szakemberei szerint egyedül a motorkerékpáros tudja hatásosan megvédeni magát a sérülésektől azzal, hogy előrelátóan közlekedik, rendszeresen gyakorolja járművének kezelését (vezetéstechnikai képzés).
Forrás:http://www.automotor.hu
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 3 hete itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A motorosok kivételével mindenki drágábban használhatja az autópályákat októbertől
Szólások, mondások motorosok számára: