Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A chopperek fő piaca az Egyesült Államok, a Honda újdonsága bemutatása után fél évvel került hozzánk, és a neve is más. Ott Fury, nálunk VT1300CX.
Viszont szép, kecses formákkal rendelkezik, semmi felesleges csicsa, minnt egy igazi custom, pedig nem az. De miért is lett ilyen? Mert a gyári piackutatás szerint a vásárlók egy olyan sorozatgyártott gépet akartak, ami a sztár custom műhelyek stílusát viseli magán. Ezért elrejtették a vízhűtés csöveit a váz szárai közé, csinos felnik kerültek fel, a festés sem szokványos színekben készült, kicsit nyújtott orrész, szépen harmonizál a duci hátsóval. A kilenc küllős első és a hét küllős hátsó kerék között valami hihetetlen szép átvezetés a magas, vékony tank, és az ív végén elhelyezkedő alacsony ülés. Az igazán méretes motorhoz, méretes blokk is jár. A VTX-ből ismert V2-es 1312 köbcentis, 107 Nm nyomatékkal, és 57 lóerős teljesítménnyel rendelkezik, valamint a Honda új PGM-FI injektorával.
Extra lista is létezik, rendelhető hozzá ABS, túraplexi, sportos fejidom, háttámla, stb. Viszont aki rohanna rendelni az ráér, a Fury csak 2010-ben kerűl a boltokba.
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 3 hete itt:
Jó szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Fekete árnyék
A Harley-Davidson 2010 választéka
Vége a Buell-nek!
Elektro motor az OCC-től