Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
|
Tavaly év elején Fury néven egy olyan sorozat gyártású Honda gurult az amerikai utakra, ami még a szakavatott orroknak is a klasszikus motorépítő-műhelyek kellemes bűzét idézte. Aztán jött az európai homologizáció, és VT1300CX néven hozzánk is betört az első japán chopper. Ez a modell mind stílusát, mind a Honda palettáját illetően hiánypótló darab, hiszen az 1300-as és 1800-as VT-éknek már évekkel ezelőtt takarodót fújtak, helyettesük pedig semmi nem volt.
|
A CX-nél ebben nincs hiba: a 21 hüvelykes első felnit követő dupla bölcsőváz szellősen öleli körbe a vaskos, 1312 köbcentis, V alakú erőforrást, eközben a magasra húzott kormánytól a csepp alakú tank lágyan keskenyedve tűnik el a formás ülés alatt, majd az ívek a 200-es hátsó abroncsig érve újra kiszélesednek.
A VT1300CX rettenetesen hosszú, és mivel mi az építmény hátsó részén kapunk helyet, ezért az első kerékhez már látcső kell. A kormány ehhez képest feltűnően jó pozícióba került, nem kell extrém mód előre dőlnünk a szarvakért, mint ahogy a sportos choppereken szokás, viszont cserébe marha szélesek, és már-már magasan vannak. Ez azt eredményezi, hogy ha lassú tempónál kanyarodunk, orángután szerű karokra lenne szükségünk, hogy kényelmesen elérhessük a kormány két végét. Ráadásul a hosszú tengelytáv, a széles hátsó kerék és a lapos villaszög miatt amúgy is horror ez a művelet, nagyon nehéz vele rutinozni.
A chopperek mértéke nem a teljesítmény, hanem a nyomaték. A VT 1312 köbcentis V2-ese 107 Nm-t csavar az útra, nagyjából mint az ezres sportmotorok. Csakis ezzel az adattal tudom szépíteni az amúgy förtelmesen hangzó 58 lóerős végteljesítményét, amivel már az óvodából is kinézik az embert.
A cikk folytatása a tesztmotor.hu motoros portálon.
http://automenedzser.hu/motor/20100713_honda_vt_13123725_cx_teszt.aspx#rss
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 3 hete itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
MOTOROZÁS TÉLEN: MIRE FIGYELJÜNK
A kezdő motoros is megszereti - Kawasaki Vulcan S
Egy álom két keréken
Van 242 milliód erre a legendás chopperre?