Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
|
16 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
Talmácsi Gábor meglepte a mezőnyt Katarban
A magyar világbajnok megnyerte élete első szabadedzését a 250 köbcentis mezőnyben, pénteken Katarban. Sem a szél, sem a csúszós, piszkos pálya nem zavarta Talmácsi Gábort, akinek a bravúros kezdés erőt ad a folytatáshoz.
A lehető legjobban kezdődött Talmácsi Gábor 250-es karrierje a gyorsaságimotoros-világbajnokságon. A Katari Nagydíj első szabadedzését ugyanis megnyerte a magyar pilóta.
|
|
16 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
http://www.flyandride.hu/
16 éve | Tóth Tibor | 2 hozzászólás
Sapka ismert figura a hazai custom világban, az új vas, amit épített komoly művészeti értékkel bír. Az alapja egy HD V-Rod, melyre rá sem lehet ismerni. A futómű saját fejlesztés, a kipufogó leginkább egy szobrász alkotására emlékeztet. Mit nekünk OCC, ha van Sapkánk!
16 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
Ha azt mondom, hogy chopper, majdnem mindenkinek ugyan azok a dolgok jutnak az eszébe. Egyszerű, letisztult vonalak, króm, erős, hangos V2-es, sorolhatnám még napestig a sajátos jegyeket.
Jelen esetben viszont valami teljesen mást látunk. A leginkább a science fiction-be illő szerkezetet egy holland dizájner csapat álmodta meg. Biztos a németalföldi hideg és erős szelek ártottak meg az alkotóknak, de, hogy ez a valami vessze van a choppertől az biztos. Főleg, hogy hybrid hajtás gondoskodik a haladásáról.
16 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
A Harley Davidson, dacára a nemzetközi gazdasági válság õket ért hatásaira, nevezetesen 58%-os profit visszaesés, 1100 fõ elbocsájtása, januárban új modellt mutatott be, a 883 Iront!
A gyár új belépõmodelljét, hivatalosan az XL883 Iront, a londoni MCN Motorcycle Shown leplezték le. A teljesen feketébe öltözött, minimalista vas, valójában a 883 Sportsterre épül, és nem véletlen, de nagyon hasonlít a testvér modelljére, a Nighsterre.
16 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Itt a custom építõk kedvenc motorblokk márkájának, az S&S-nek az új fejlesztése!
Az X-WEDGE már mindenhol kapható, kivéve Kaliforniában, ugyanis nem felel meg az ottani vasszigorú környezetvédelmi normáknak.
Az 1910 köbcentis blokk, egy középkategóriás autónak is a becsületére válna. A V-alakba rendezett, 56 fok hengerszögû motor megfelel a motorépítõk minden igényének. Bármelyik motorgyártó megrendelheti amennyiben az éves termelése nem haladja meg a háromezres darabszámot.
16 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
Amikor 1998-ban a POLARIS beszállt a motoriparba, rengetegen szkeptikusan fogadták a hírt. A motorosszánjairól és quadjairól ismert gyártó nem saját nevét adta a projekthez, hanem asszociálva a klasszikus amerikai hengerelrendezésre, V, mint Victory (gyõzelem) néven kezdte forgalmazni cruiser és chopper motorjait. Az, hogy túlélték az elsõ tíz évet, bizonyít valamit. Annak ellenére, hogy nálunk szinte ismeretlen a márka, mégis léteznek, sõt bemutatták 2009-es modelljeiket.
16 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Már készül a legnagyobb sorozatban gyártható motorkerékpárblokk. Bad Dog 215 a neve és Bill Price az ötletgazda.
Mivel Bill amerikai ezért a blokk V2-es. 215 köbhüvelyk, vagyis 3500 köbcenti. Az 1750-es hengerek 60 fokot zárnak be egymással: a 45 nem fért volna el, a 90 meg túl méretes lett volna. DOHC vezérlést kapott a levegõ-olaj hûtésû motor, a fõtengely- és hajtókarcsapágyak a 426-os Hemi autóblokkból érkeztek.
Mivel a Rossz Kutya annyira erõs, hogy az alkatrészpiacon kapható különálló szerkezetek ezt az erõt nem bírnák, ezért a Bad Dogra már gyárilag ráépítik a hatsebességes váltót.
Keczánné Macskó Piroska írta 2 hete itt:
Érezd magad jól a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás