Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Lengyel Tamás | 3 hozzászólás
A chopperek fő piaca az Egyesült Államok, a Honda újdonsága bemutatása után fél évvel került hozzánk, és a neve is más. Ott Fury, nálunk VT1300CX.
Viszont szép, kecses formákkal rendelkezik, semmi felesleges csicsa, minnt egy igazi custom, pedig nem az. De miért is lett ilyen? Mert a gyári piackutatás szerint a vásárlók egy olyan sorozatgyártott gépet akartak, ami a sztár custom műhelyek stílusát viseli magán. Ezért elrejtették a vízhűtés csöveit a váz szárai közé, csinos felnik kerültek fel, a festés sem szokványos színekben készült, kicsit nyújtott orrész, szépen harmonizál a duci hátsóval.
Bár a világválság, főleg a kis gyártókat érinti, mégis új, korlátozott darabszámban készült modelleket mutatott be az Indian. A Chief Bomber festése a II. világháború gépeire hajaz, hisz sötétzöld és füstszürke árnyalatban készül, és a tankon egy pin-up lány is látható. A Chief Dark Horse az olcsóbb darab. Matt színekben pompázik, sok alkatrész a króm helyett csak matt fényezés kapott. A motort nem érte változás, marad a 105 Power Plus V2.
|
|
LegrosszabbLegjobb
|
15 éve | Lengyel Tamás | 3 hozzászólás
A rockabilly jegyében megfogant vasat Kosztya építette, ezúton is gratulálunk neki! A donor, egy igazi klasszikus volt, a GSX 750S, mely 2001 őszént kezdte meg a lassú átalakulást. Remek húzás volt a Ducati 916 farok idomának és ülésének a beszerzése és a donorra való helyezése, majd jöttek a kisebb 17 colos kerekek és a végén a fekete-króm fényezés.
A következő lépés a teljes felfüggesztés cseréje jelentette. Előre Bandit kormánykifli és teló került, hátulra pedig egy teljesen egyedi alumínium lengővilla került.
Keczánné Macskó Piroska írta 1 hónapja itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás