Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Hogy miért vödör? A fejidom miatt, sok vita tárgya, talán az idő eldönti, hogy érdemes-e a Suzukinak ennyire ragaszkodnia hozzá, bár az kétségtelen, hogy jellegzetes vonása az Intrudernek.
Az előző modellhez képest
átszabták a vödröt, a visszajelzőket, melyek a tankra kerültek, és elmaradt a
furi fordulatszámmérő. Elhagyták a hűtő műanyag idomját, és átszabták a
levegőszűrő házát. Szerencsére kicsivel keskenyebb, 200mm-es hátsó gumit
kapott, amitől nőtt a manőverezési képesség.
15 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
|
|
15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
15 éve | Tóth Tibor | 1 hozzászólás
Új gépet tervezett a V-Rod családba a HD. A messziről felismerhető a gép a sajátos üléspoziciójáról, a levegő beömlőkről és a kétoldalt elvezetett kipufogóról. Ez a megoldá megnövelte a nyomatékot középen, bár a felső fordulatszám tartományban ennyit vesztettünk is, ami kicsit sem baj, mert a hang döbbentes! A mély moraj emelkedő fordulatszám mellett üvöltésbe megy át, gázelvételnél meg hörgésbe. A váltó pontos, a kuplung könnyű, de mégis keveset kell kapcsolgatni a kanyargós utakon, hisz hatalmas nyomatékkal szolgál a vas. Magát a formát teljesen új alapokról tervezték.
Vannak motorosok, akik szeretik videóra venni a kanyarok meghódítását, Ők biztosan értékelni fogják ezt a profi kamerát. A paripa használhatósága más lapra tartozik.
Onboard felvétel kapcsán sokan a 2007-es mánfai balesetre asszociálnak. Hallhattunk néhány hírt is, melyek arról szóltak, hogy a száguldozásukat videón megörökítő, a felvételeket videómegosztón publikáló motorosokat a rendőrség utólag megbüntette gyorshajtásért. Tény, hogy a kamera mindent rögzít, ezért nem árt megfelelő felelősséggel eljárni egy felvétel elkészítésekor is.
Keczánné Macskó Piroska írta 1 hónapja itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás