Chopper motor Blog: 2009. június

Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2999 fő
  • Képek - 3664 db
  • Videók - 419 db
  • Blogbejegyzések - 201 db
  • Fórumtémák - 107 db
  • Linkek - 797 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2999 fő
  • Képek - 3664 db
  • Videók - 419 db
  • Blogbejegyzések - 201 db
  • Fórumtémák - 107 db
  • Linkek - 797 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2999 fő
  • Képek - 3664 db
  • Videók - 419 db
  • Blogbejegyzések - 201 db
  • Fórumtémák - 107 db
  • Linkek - 797 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2999 fő
  • Képek - 3664 db
  • Videók - 419 db
  • Blogbejegyzések - 201 db
  • Fórumtémák - 107 db
  • Linkek - 797 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Chopper klub hírei - 2009. június

network.hu

Hogy miért vödör? A fejidom miatt, sok vita tárgya, talán az idő eldönti, hogy érdemes-e a Suzukinak ennyire ragaszkodnia hozzá, bár az kétségtelen, hogy jellegzetes vonása az Intrudernek.

 

 

network.hu

Az előző modellhez képest átszabták a vödröt, a visszajelzőket, melyek a tankra kerültek, és elmaradt a furi fordulatszámmérő. Elhagyták a hűtő műanyag idomját, és átszabták a levegőszűrő házát. Szerencsére kicsivel keskenyebb, 200mm-es hátsó gumit kapott, amitől nőtt a manőverezési képesség.

Tovább 

 

 

network.hu

Folyamatosan tartja magát a pletyi, miszerint a Ducati gyár egy eldugott sarkában, egy power-cruisert heggesztenek a mérnökök. Bár a 60-as években létezett egy ilyen motor, mely az Apollo nevet kapta a keresztségben, és a gyár a csúnya bukások közt tartja számon. Azóta Bologna-ban eszükbe sem jutott, hogy ebben a kategóriában kísérletezzenek, de úgy tűnik a piac igényt tart egy ilyen vasra.



 

 

network.hu

A sajtóhoz eljutott képet egy mobiltelefonnal készítették, mégis jól látszik a gép formája, a térhálós acélcsőváz, és sajátos hátsó lengővilla.

Tovább 

 

10. Nemzetközi Harley-Davidson Fesztivál - 2009

network.hu

 

 

 

 

Utolsó hozzászólás

Mészáros István üzente 15 éve

Elég ciki ez az Alsóörs,kirakodó vásárt csinálnak a márkából.Persze az is igaz hogy a látogatók is olyanok mint a rendezvény.Persze tisztelet a kivételnek!

network.hu

Új gépet tervezett a V-Rod családba a HD. A messziről felismerhető a gép a sajátos üléspoziciójáról, a levegő beömlőkről és a kétoldalt elvezetett kipufogóról. Ez a megoldá megnövelte a nyomatékot középen, bár a felső fordulatszám tartományban ennyit vesztettünk is, ami kicsit sem baj, mert a hang döbbentes! A mély moraj emelkedő fordulatszám mellett üvöltésbe megy át, gázelvételnél meg hörgésbe. A váltó pontos, a kuplung könnyű, de mégis keveset kell kapcsolgatni a kanyargós utakon, hisz hatalmas nyomatékkal szolgál a vas. Magát a formát teljesen új alapokról tervezték.

Utolsó hozzászólás

Pásztor Tibor üzente 15 éve

hány ccm?am komoly gép

Tovább 

network.hu

 

Vannak motorosok, akik szeretik videóra venni a kanyarok meghódítását, Ők biztosan értékelni fogják ezt a profi kamerát. A paripa használhatósága más lapra tartozik.

Onboard felvétel kapcsán sokan a 2007-es mánfai balesetre asszociálnak. Hallhattunk néhány hírt is, melyek arról szóltak, hogy a száguldozásukat videón megörökítő, a felvételeket videómegosztón publikáló motorosokat a rendőrség utólag megbüntette gyorshajtásért. Tény, hogy a kamera mindent rögzít, ezért nem árt megfelelő felelősséggel eljárni egy felvétel elkészítésekor is.

Utolsó hozzászólás

[Törölt felhasználó] üzente 15 éve

Lehet hogy egy ilyen vassal súlyosan elhullanék... :) A hátsó lánckerék mintha azt sugallná,hogy az emberünk szerethet 1kerekezni.Ha pedig az eget filmezi,mié' ekkora kamara? :)

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Keczánné Macskó Piroska írta 1 hónapja itt:

Jó Szórakozást a klubban!

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu