Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Chopper Motor közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Chopper Motor vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
16 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
Amikor 1998-ban a POLARIS beszállt a motoriparba, rengetegen szkeptikusan fogadták a hírt. A motorosszánjairól és quadjairól ismert gyártó nem saját nevét adta a projekthez, hanem asszociálva a klasszikus amerikai hengerelrendezésre, V, mint Victory (gyõzelem) néven kezdte forgalmazni cruiser és chopper motorjait. Az, hogy túlélték az elsõ tíz évet, bizonyít valamit. Annak ellenére, hogy nálunk szinte ismeretlen a márka, mégis léteznek, sõt bemutatták 2009-es modelljeiket.
|
|
16 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Már készül a legnagyobb sorozatban gyártható motorkerékpárblokk. Bad Dog 215 a neve és Bill Price az ötletgazda.
Mivel Bill amerikai ezért a blokk V2-es. 215 köbhüvelyk, vagyis 3500 köbcenti. Az 1750-es hengerek 60 fokot zárnak be egymással: a 45 nem fért volna el, a 90 meg túl méretes lett volna. DOHC vezérlést kapott a levegõ-olaj hûtésû motor, a fõtengely- és hajtókarcsapágyak a 426-os Hemi autóblokkból érkeztek.
Mivel a Rossz Kutya annyira erõs, hogy az alkatrészpiacon kapható különálló szerkezetek ezt az erõt nem bírnák, ezért a Bad Dogra már gyárilag ráépítik a hatsebességes váltót.
16 éve | Lengyel Tamás | 1 hozzászólás
Vinnie kiszállt! A Discovery csatornán nálunk is futó Amcsi motorokból ismert Vincent DiMartino, azaz Vinnie elhagyta az O.C.C.-t.
Vinnie már azóta szerepelt az adásban, amióta a csatorna mûsorra tûzte, így az eset sok mindenkit meglepett. A távozás oka egész egyszerûen annyi, hogy Vinnie és szintén az O.C.C.-nél dolgozó, a mûsorban is szereplõ Cody Conellivel megalapították saját motorépítõ cégüket V-Force Customs névvel.
Kíváncsian várjuk, hogy a páros milyen motorokkal fog minket elkápráztatni anélkül, hogy az idõsebbik Paul Teutul állandóan a fülükbe ordibálna.
Keczánné Macskó Piroska írta 1 hónapja itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás